Politika jakosti
- Politika jakosti
- Principy kvality
Vedení společnosti má pro svoji podnikatelskou činnost stanovenou základní strategii:
Přípravou a zabezpečováním realizace staveb ve vysoké kvalitě, v požadovaných, případně zkrácených termínech a odpovídající ceně dosáhnout v místních regionech významného postavení na stavebním trhu a to v inženýrské činnosti ve výstavbě.
Politika kvality, která vychází z této strategie společnosti, a je definována v „Příručce kvality“, je vyhlášena následujícím prohlášením:
"Společnost se zavazuje trvale zvyšovat kvalitu všech procesů při přípravě se zabezpečováním realizace staveb tak, aby bylo dosaženo jejich předávání bez vad a nedodělků bránících užívání, případně jen s určeným počtem drobných vad nebránících užívání a tak neustále udržovat a posilovat důvěru a spokojenost zákazníků a společnost se tak stala vyhledávaným partnerem pro nové zákazníky. Právě spokojenost zákazníka vede i ke spokojenosti zaměstnanců."
Politika kvality vychází z následujících principů:
- průběžné plnění požadavků systému managementu kvality zavedeného u společnosti dle ČSN EN ISO 9001:2009 je základním předpokladem naplněné politiky kvality společnosti
- zákazník je hlavním hodnotitelem procesů společnosti
- základní požadavek je realizovat kvalitně procesy napoprvé
- pro podporu politiky kvality vyhlašuje předseda představenstva krátkodobé cíle kvality
- společnost vytváří partnerské vztahy se svými dodavateli, které jsou prospěšné oběma stranám
- společnost smluvně přenáší požadavky zákazníka na své dodavatele
- účinnost politiky kvality předseda představenstva pravidelně vyhodnocuje
- pravidelné přezkoumávání a přehodnocování strategie společnosti, politiky kvality a postupných cílů, v rámci přezkoumání systému managementu kvality, vede k průběžnému zlepšování efektivnosti jak systému managementu kvality, tak i hospodářského postavení společnosti
V Brně, dne 4. ledna 2013
Ing. Tomáš Štercl
předseda představenstva